پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به 14 مؤسسه خسارت دیده از سیل اخیر
کد خبر: 3818299
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به 14 مؤسسه خسارت دیده از سیل اخیر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان از پرداخت وام قرض‌الحسنه 10 میلیون تومانی به 14 مؤسسه خسارت دیده از سیل اخیر خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ پس از برآورد هزینه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خسارت دیده از بالاآمدن آب رودخانه و سرریز شدن سدهای استان و جاری شدن سیل اخیر استان گلستان، تسهیلات قرض‌الحسنه به 14 مؤسسه قرآنی پرداخت شد.
محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان با اشاره به اینکه مبلغ این وام 10 میلیون تومان و با نرخ سود پایین بود، اظهار کرد: پس از تهیه و ارائه مستندات لازم از مؤسسات آسیب دیده با حضور در مناطق سیل‌زده از نزدیک و برآورد هزینه‌ها، این مبالغ از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور واریز شد.
همچنین کمک‌های غیرنقدی نیز از سوی دیگر مردم از سوی اتحادیه قرآنی استان جمع‌آوری شد که در اختیار افراد سیل‌زده با اولویت مؤسسات قرآنی قرار داده شد. در این میان، حمایت و کمک دیگر مدیران مؤسسات قرآنی از مؤسسات آسیب‌دیده و خسارت دیده شده از نکات قابل تأمل طی بحران سیل اوایل سال در استان گلستان بود.
انتهای پیام

captcha