ایلام، میزبان بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور
کد خبر: 3818385
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
رحمتی خبر داد:

ایلام، میزبان بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور

گروه فرهنگی - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی استان ایلام در شهریورماه سال جاری خبر داد.

ایلام، میزبان بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عبدالحسین رحمتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز بیستم خرداد ماه اظهار کرد: جشنواره ملی جوانان در 10 رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، حجم، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، نگارگری، ارتباط تصویری، عکاسی، کاریکاتور و خوشنویسی با شرکت حدود ٢٠٠ هنرمند از استان‌های مختلف به‌صورت رقابتی در شهریور 98 برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که فلسفه وجودی جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان است، گفت: حضور اساتید باسابقه دانشگاه و هنرمندان سرشناس کشور از نکات مهم این جشنواره است که فرصت مناسبی در راستای تبادل تجربه و انتقال دانش به هنرمندان جوان خواهد بود.
رحمتی با تأکید بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب و آشنایی مردم با این جشنواره، ادامه داد: در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره در استان در مراحل مقدماتی قرار دارد و امید است که بتوانیم میزبانی شایسته برای این جشنواره در استان ایلام باشیم.
پیش از این نیز در حکمی از سوی هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همچنین استاد علی‌اشرف صندوق آبادی، خوشنویس برجسته ایلامی، به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران منصوب شدند
انتهای پیام
captcha