۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود
کد خبر: 3818628
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: در طول تابستان ۴۵ گروه جهادی از میان دانشجویان بسیجی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود.

اعزام 45 گروه‌ جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: کمک به مناطق محروم وظیفه انسانی هر فردی است لذا بسیج دانشجویی استان با هدف محرومیت‌زدایی 45 گروه جهادی در طول تابستان سال 98 به مناطق محروم اعزام خواهد کرد.

وی گفت: این گروه‌ها متشکل از دانشجویان خواهر و برادر بسیجی هستند که افراد هر گروه بر اساس نوع فعالیتشان تقسیم‌بندی می‎شوند.

کریمی اظهار کرد: هر گروه بین 30 تا 50 نفر عضو دارد که به مدت 7 الی 10 روزه در مناطق محروم حضور خواهند داشت و به مردم این مناطق خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، پزشکی، دامپزشکی، هنری و... ارائه خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه برای کلیه مناطق استان در جهت حضور جهادگران برنامه‏‌ریزی لازم انجام گرفته است، تصریح کرد: حاشیه شهرستان شهرکرد، لردگان، میانکوه اردل، بازفت، کوهرنگ از جمله مناطقی هستند که گروه‎های جهادی در این مناطق حضور پیدا خواهند کرد و در هر منطقه، با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده فعالیت‎های خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: به منظور بهره‌بری از اعضای این گروه‌‌ها دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه جهادگران در نیمه نخست تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha