آماده‌سازی نهج‌البلاغه به خط بریل به همت بنیاد روشندلان اصفهان
کد خبر: 3818648
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

آماده‌سازی نهج‌البلاغه به خط بریل به همت بنیاد روشندلان اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان پس از دو سال، نهج‌البلاغه به خط بریل را در 17 جلد آماده‌سازی کرد.

سیدمرتضی نیکزاد، مدیر مسئول مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: به دنبال چاپ و نشر قرآن با ترجمه و بدون ترجمه، کلیات مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه به خط بریل، حدود دو سال گذشته از سال 96 طی جلسه با اعضای واحد تحقیقات مؤسسه، کار تحقیقاتی، تهیه و چاپ نهج‌البلاغه در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: پس از بررسی، ترجمه استاد محمد دشتی به دلیل روان‌ بودن، مبنا قرار گرفت و متن عربی که دارای بی‌اشکال‌ترین خطبه، نامه و حکمت است، مشخص شد و آماده‌سازی نهج‌البلاغه به خط بریل در ماه مبارک رمضان امسال به اتمام رسید.
نیکزاد اظهار کرد: این کتاب در 17 جلد، شامل 10 جلد خطبه‌ها، چهار جلد نامه‌ها و سه جلد حکمت‌ها است که آیین رونمایی آن در آینده نزدیک انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان نابینا برای تهیه این کتاب می‌توانند به مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان واقع در اصفهان، میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، کوچه شهید صفاتاج مراجعه کنند یا جهت سفارش تلفنی با شماره 03134450130 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha