آمادگی بندرانزلی برای برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف
کد خبر: 3818829
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

آمادگی بندرانزلی برای برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف

گروه فعالیت های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف شهرستان بندرانزلی از آمادگی برای برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف خبر داد و گفت: بقعه بی‌بی حوریه برای آقایان و سالن همایش‌های اداره ارشاد انزلی برای متسابقان خانم در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آمادگی لازم برای حضور متسابقین در این دور از مسابقات در سطح شهرستانی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امسال متسابقین آستانه اشرفیه در انزلی به رقابت خواهند پرداخت، افزود: ۲۸ نفر از آقایان و ۴۹ نفر خانم از آستانه اشرفیه در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ ، ۲۰ جز همچنین حفظ کل، ترتیل، قرائت و دعاخوانی در چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ نفر از آقایان و ۷۰ نفر از بانوان نیز در این دور از رقابت‌ها حضور دارند، گفت: محل برگزاری مسابقات برای برادران آستان بی‌بی حوریه و برای بانوان نیز سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندر انزلی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شنبه، ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

فاضلی با اشاره به آمار متسابقین که برای حضور در مرحله شهرستانی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: بیشترین ثبت‌نام آقایان از آستانه اشرفیه در رشته ترتیل با ۱۱ نفر و در بخش آقایان از انزلی نیز بیشترین استقبال در رشته قرائت با ۶ نفر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی گفت: بیشترین استقبال بانوان از دو شهر آستانه اشرفیه و انزلی در رشته ترتیل است که به ترتیب ۴۰ نفر از آستانه و ۴۹ نفر از انزلی در این مرحله از رقابت‌ها ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام

captcha