پاسخ قاطع رهبر انقلاب به نخست‌وزیر ژاپن آب سردی بر پیکر نظام سلطه بود
کد خبر: 3819216
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

پاسخ قاطع رهبر انقلاب به نخست‌وزیر ژاپن آب سردی بر پیکر نظام سلطه بود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اسالم پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به نخست‌وزیر ژاپن مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا را حتی شایسته انتقال پیام هم نمی‌دانند آب سردی بر پیکر نظام سلطه و استکبار جهانی بود و هیچگاه آمریکا چنین خوار و خفیف نشده بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری،‌ امام جمعه اسالم امروز،‌ 24 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر،‌ با بیان آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) به مذمت سوءظن و بدگمانی نسبت به دیگران پرداخت و اظهار کرد: ریشه بسیاری از گناهان مانند دروغ، تهمت و غیبت از سوءظن نشات می‌گیرد.

وی افزود:‌ بعضی‌ها ذره‌بین برداشته‌اند و در زندگی مردم سرک می‌کشند. این کار موجب ریختن آبروی افراد و حتی بروز اختلافات و کینه‌های عمیق می‌شود.

امام جمعه اسالم در ادامه با بیان اینکه طی چهار هفته گذشته از تریبون نماز جمعه پیگیر تعویق کنکور هستیم اما متاسفانه هنوز کسی صدای دانش‌آموزان را نمی‌شنود، گفت: تمام تلاش ما این است که نسل جوان به کشور و مسئولان خود اعتماد داشته باشند و اکنون بهترین فرصت برای مسئولان است تا این اعتماد را با شنیدن صدای نسل جوان ایجاد کنند.

باقری با انتقاد از استعفای برخی وزرا و عدم پاسخگویی نسبت به نحوه عملکردشان در دوران مسئولیت، تصریح کرد:‌ جای تاسف دارد که در بحبوحه کنکور وزیر آموزش و پرورش با سودای انتخابات مجلس استعفا می‌دهد!

وی با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در انتقال درخواست‌های مردمی، گفت: خیلی جالب است در رسانه ملی برای «ملخ» گفت‌وگوی ویژه خبری برگزار می‌شود، اما برای بررسی درخواست دانش‌آموزان جهت تعویق کنکور هیچ برنامه‌ای ندارند لذا صدا و سیما برای بررسی تعویق کنکور گفت‌وگوی ویژه خبری برگزار کند تا موافق و مخالف دلایل خود را بگویند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسالم همچنین به سفرهای اخیر مقامات اروپایی و نخست‌وزیر ژاپن به ایران برای انتقال پیام ترامپ اشاره کرد و متذکر شد:‌ وقتی محکم و قاطع در برابر دشمن بایستیم خودشان با پای خودشان به سراغ ما می‌آیند، زیرا به اقتدار و قدرت ما پی می‌برند، اما وقتی ما سست باشیم آنها ما را به هر کجا که بخواهند خواهند کشید.

وی تصریح کرد: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به نخست‌وزیر ژاپن مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا را حتی شایسته انتقال پیام هم نمی‌دانند آب سردی بر پیکر نظام سلطه و استکبار جهانی بود و هیچگاه آمریکا چنین خوار و خفیف نشده بود؛ بر این اساس دیگر هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نخواهد شد، چرا که مذاکره تحت فشار هیچ معنایی جز باج‌خواهی ندارد.

امام جمعه اسالم در پاسخ به ادعای مضحک یکی از مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه موشک‌های ایران فتوشاپ است، خاطرنشان کرد:‌ اگر فکر می‌کنید توان دفاعی و نظامی ما تصاویر ساختگی است، کافی است کوچکترین قدم اشتباه را بردارید تا شما و آن مولود نامشروعتان یعنی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را برای همیشه از صفحه روزگار محو کنیم.

انتهای پیام

captcha