پایان خرداد؛ مهلت ثبت‌‌نام در طرح حفظ یک‌ساله مجمع‌القرآن فاطمیون
کد خبر: 3819639
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

پایان خرداد؛ مهلت ثبت‌‌نام در طرح حفظ یک‌ساله مجمع‌القرآن فاطمیون

کانون خبرنگاران نبأ ــ ثبت نام در دارالتحفیظ مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شعبه شیخ شبان استان چهارمحال و بختیاری و مؤسسه مرکزی آن واقع در شهرستان گراش استان فارس تا پایان خردادماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طرح حفظ یک‌ساله قرآن کریم مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شعبه شیخ شبان استان چهارمحال و بختیاری و مؤسسه مرکزی آن واقع در شهرستان گراش استان فارس ویژه افراد ۱۳ تا ۲۸ سال است و عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، از جمله شرایط پذیرش این دوره به شمار می‌رود.

پیش ثبت‌‌نام این دوره با تماس با این مؤسسه انجام می‌شود و پس از انجام ثبت‌‌نام اولیه، داوطلبان باید در مصاحبه که شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و آزمون شفاهی روخوانی قرآن کریم است، شرکت کنند.
داوطلبان پس از گزینش، در یک دوره ۴۵ روزه حضور می‌یابند و پس از قبولی در این مرحله، دوره اصلی حفظ از اول شهریور ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد.

پایان خرداد؛ مهلت ثبت‌ نام در طرح حفظ یک‌ساله مجمع‌القرآن فاطمیون

گفتنی است، شعبه مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون پس از درخواست جامعه قرآنی روستای شیخ شبان شهرکرد راه‌اندازی شد.

تربیت مربی و حافظ کل قرآن، اجرای طرح‌های حفظ شبانه روزی و طرح تسنیم مجمع‌القرآن در شیخ شبان، ایجاد تعاملات هر چه بیشتر میان قرآنیان شیخ شبان و مجمع‌القرآن فاطمیون گراش از اهداف راه‌اندازی این شعبه است.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رسول روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۸
0
0
چرا موسسه قرآنی فاطمیون در قرچک را معرفی نمیکنید که فقط دویست نفر شاگرد حفظ قرآن دارد.
captcha