گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی کشور در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3819652
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی کشور در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری گردهمایی رؤسای سازمان‌ها، واحدها، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز جهاددانشگاهی به میزبانی این استان خبر داد.

گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی کشور در همدان برگزار می‌شوداکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 28 و 29 خردادماه ‌رؤسای سازمان‌ها، واحدها، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مؤسسات آموزش عالی و علمی ـ کاربردی و مراکز جهاددانشگاهی با حضور در همدان به بحث و بررسی فعالیت‌های جهاددانشگاهی و آینده فعالیت‌های این نهاد انقلابی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: در آئین افتتاحیه و اختتامیه این گردهمایی میزبان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مسئولان کشوری و استانی خواهیم بود و مقرر شده ساختمان مرکز جامع زنان با حضور این افراد افتتاح شود.
اسدی عمده فعالیت‌های در دست اقدام در این گردهمایی را بحث و تبادل‌نظر درباره فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی، مدیران آینده جهاددانشگاهی و جانشین‌پروری، برنامه‌ریزی درباره برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات دانست.
به گفته رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان، در حاشیه این گردهمایی میز معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های شاخص سازمانی جهاددانشگاهی برپا خواهد شد و هر واحد سازمانی توانمندی شاخص خود را معرفی خواهد کرد تا واحدهای دیگر از تجربه‌های موفق هر سازمان بهره گرفته و در استان خود استفاده کنند.
وی این گردهمایی را فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان همدان دانست و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این گردهمایی با حضور در غار علیصدر، گنجنامه، آرامگاه باباطاهر و بوعلی با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا خواهند شد.
انتهای پیام

captcha