شرکت ۲۲ نهاوندی در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3819685
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

شرکت ۲۲ نهاوندی در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بیان کرد: چهل و دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن سازمان اوقاف با معرفی ۲۲ برگزیده در نهاوند به کار خود پایان داد.

ورود 22 نهاوندی به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقافحجت‌الاسلام فیض‌الله‌ اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن سازمان اوقاف با معرفی 22 برگزیده در نهاوند به کار خود پایان داد.
اسدپور با بیان اینکه در این دور از مسابقات 150 نفر حضور داشتند، افزود: مسابقات بخش خواهران 22 خرداد ماه با حضور 100 نفر در حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند ادامه داد: مسابقات بخش برادران نیز روز پنج‌شنبه، 23 خردادماه ما با رقابت 50 نفر از قرآنیان شهرستان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک طالقانی نهاوند برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات مرحله استانی راه می‌یابند، گفت: طبق نتایج اعلام شده 13 نفر از خواهران و 9 نفر از آقایان در مرحله استانی حضور خواهند داشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند عنوان کرد: در این راستا خانم‌ها فاطمه بحیرایی، راضیه عرفانیان و زهراقیاسوند به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق و ندا کرد، لیلاسیف و ژاله احمدوند در جایگاه‌های اول تا سوم رشته ترتیل قرار گرفتند.
اسدپور اضافه کرد: فرشته سیاهوشی، حمیده احمدوند و فهیمه ملکی به ترتیب رتبه داران اول تا سوم رشته حفظ 5 جزء، لیلا زمانیان، راضیه فصیحی و اکرم سلگی نیز نفرات اول تا سوم رشته حفظ 10جزء و زهرا فصیحی تنها مقام دار رشته حفظ کل معرفی شدند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به اینکه در بخش برادران نیز 9 رتبه برگزیده به مرحله استانی راه یافتند، گفت: رضا شیراوند، پیام بحیرایی و حسین بشردوست به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق انتخاب شدند.
وی بیان کرد: حمیدرضا سلگی، امین دکامین و میثم شیراوند مقام آوران اول تا سوم رشته قرائت ترتیل و سعید بهرام نیا، علی احمدوند و محمد احمدوند نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته اذان معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha