دومین مسابقه قرآنی «مشکات» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3819696
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

دومین مسابقه قرآنی «مشکات» در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه کوهسار از آغاز ثبت‌نام برای حضور در دومین دوره مسابقات قرآن مشکات خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند تا برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

دومین مسابقه قرآنی مشکات در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه کوهسار، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ثبت‌نام برای حضور در دومین دوره مسابقات قرآن مشکلات استان البرز از ۲۵ خردادماه آغاز شده و تا روز ۲۰ تیرماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای حضور در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی salate-jomeh.ir مراجعه کنند، افزود: این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.
محمدی بیان کرد: این مسابقه در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم و قرائت ترتیل در دو بخش بانوان و آقایان و دو گروه زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود و داوری را اساتیدی همچون «شهریار پرهیزکار»، «محمدحسین سبزعلی»، «امیر آقایی»، «عباس امام‌جمعه»، «مهدی قره‌شیخلو» و خانم‌ها «شیرازی»، «آقاجانی»، «جلالی» و «ماندگارمهر» برعهده خواهند داشت.
یادآور می‌شود، دومین مسابقه قرآنی مشکات که به همت دفتر امام جمعه کوهسار استان البرز و مؤسسه قرآنی مشکات برگزار می‌شود، سال قبل تنها در سطح این شهرستان برپا شد، اما امسال گسترش یافته و در سطح استان البرز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha