جلسات آموزش قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3819780
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
همزمان با ایام تابستان برگزار می‌شود؛

جلسات آموزش قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) جلسات مفاهیم، قرائت و حفظ قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با ایام تابستان جلسات مفاهیم، قرائت و حفظ قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان در تمام مقاطع سنی برگزار می‌کند.
در بخش بانوان جلسات قرائت قرآن کریم با حضور هاجر اسوار در روزهای شنبه، شیما چنگی، یکشنبه و یثربی، دوشنبه از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ کلینی(ره) آستان مقدس عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
همچنین برگزاری جلسات حفظ با حضور پورامینی، روزهای دوشنبه از ساعت 14 تا 16 در دانشکده علوم و حدیث و الهام ماندگارمهر، روزهای چهارشنبه از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ کلینی(ره) و جلسات مفاهیم با حضور حکیم، روزهای سه‌شنبه از ساعت 10 تا 12 در تالار شیخ کلینی(ره) از دیگر برنامه‌های این مرکز است.
در بخش آقایان نیز جلسات قرائت قرآن با حضور مرتضی لاجوردی‌‌‌، روزهای شنبه از ساعت 17، محمد برخورداری، دوشنبه از ساعت 17، جعفر شکری، سه‌شنبه از ساعت 17، حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای، چهارشنبه از ساعت 18 و داود لاچینانی، پنج‌شنبه از ساعت 17، و جلسات حفظ با حضور حجت‌الله میرزایی، روزهای یکشنبه از ساعت 18 در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، پایان مهلت ثبت نام در دوره عمومی و تخصصی قرائت و حفظ قرآن پسران و دوره عمومی قرائت دختران در مقطع سنی 9 تا 25 سال تا 27 خردادماه اعلام شده است؛ علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه و یا با شماره‌های 4-51225563(پسران) و 51225543 و 51225565(دختران) تماس بگیرند.
مریم احمدی
انتهای پیام
captcha