سند دار بودن ۷۰ درصدی موقوفات آذرشهر
کد خبر: 3819805
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

سند دار بودن ۷۰ درصدی موقوفات آذرشهر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آذرشهر با بیان اینکه ۷۰ درصد از موقوفات این شهرستان دارای سند هستند، گفت: از اوایل سال‌ جاری نیز سه کارگروه برای سند دار کردن مابقی موقوفات با حضور متولیان مربوطه برگزار شده است.

سند دار بودن ۷۰ درصدی موقوفات شهرستان آذرشهر

حجت‌الاسلام احمد جباری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آذرشهر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۷۰ درصد از موقوفات این شهرستان دارای سند هستند، گفت: از اوایل سال‌ جاری نیز سه کارگروه برای سند دار کردن مابقی موقوفات با حضور متولیان مربوطه برگزار شده است.

وی افزود: اکنون ۷۳۲ مورد موقوفه اعم از مساجد و ملک و آرامستان در اختیار داریم که از ابتدای سال‌ جاری ۶۰ مورد نقشه برداری از موقوفات در راستای سند دار کردن موقوفات انجام شده است و برای ۷۰ مورد دیگر هم درخواست سند ثبتی انجام شده است.

حجت‌الاسلام جباری‌ با اشاره به برنامه‌های حقوقی اوقاف شهرستان افزود: ۳۰ موقوفه دارای پرونده حقوقی داریم که اوقاف برای تصرفی بودن آن‌ها شاکی است و در این راستا از آغاز سال تاکنون برای ۷ مورد از موقوفات متصرفی حکم به نفع اوقاف صادر و ۳ مورد را هم با مذاکره رفع و حل شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آذرشهر‌ با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در این شهرستان هم گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری اوقاف در این شهرستان با تجمیع متسابقان شهرستان اسکو با حضور ۶۰ نفر شرکت‌کننده در آذرشهر روز دوشنبه، 27 خردادماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha