تجلیل از ۱۰۰ حافظ کل قرآن در دهه کرامت
کد خبر: 3819850
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

تجلیل از ۱۰۰ حافظ کل قرآن در دهه کرامت

گروه اجتماعی ــ نماینده آستان مقدس حضرت معصومه (س)، یکی از برنامه‌های ایام دهه کرامت این حرم مطهر را تجلیل از ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم عنوان کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینكه امسال در 4 محور برنامه‌ریزی كردیم تا برنامه‌های خود را در ایام دهه كرامت اجرا كنیم، گفت: در داخل حرم برنامه‌هایی نظیر برپایی جشن‌ها، تعویض پرچم، استقبال از كاروان زیر سایه خورشید و غیره را برنامه‌ییزی كرده‌ایم.
وی از برگزاری مراسم تجلیل از 100 حافظ كل قرآن كریم در ایام دهه كرامت در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت:‌ این همایش با عنوان طوبای كرامت اجرا خواهد شد.
رونمایی از آثار مختلف فرهنگی و هنری، اجتماع بزرگ مردمی و هیئات مذهبی در شب میلاد حضرت معصومه(س) و حركت دسته‌های شادی از مساجد و محلات به سمت حرم مطهر و اجتماع در صحن حرم، برپایی جشن‌های مختلف در سطح بوستان‌های شهر مقدس قم و برپایی همایش «در پناه بانو» از جمله برنامه‌هایی بود كه بهشتی‌پور از آن‌ها نام برد.
مدير روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار كرد: همچنین مراسم آغاز جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در روز ولادت حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.
وی از اعزام کاروان سفیران کریمه و خادمان حرم حضرت معصومه(س) به همراه پرچم به تمام استان‌ها و 11 كشور خبر داد و گفت: همچنین اولین کنگره ملی شعر فاطمی با حضور شاعران برجسته کشوری در روز 20 تیرماه برگزار خواهد شد.
بهشتی‌پور اظهار كرد: در سطح ملی و بین‌المللی نیز نشست و اجلاس اعتاب مقدسه جهان اسلام از كشورهای عراق، سوریه و ایران به میزبانی حرم حضرت معصومه(س) در روزهای 12 و 13 تیرماه جاری است.
نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان گفت:‌ همچنین در روز 6 ذی‌القعده ویژه برنامه بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با حضور شاعرانی از شهرهای مختلف كشورمان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha