اجرای 40 برنامه طی ایام دهه كرامت در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)
کد خبر: 3819876
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

اجرای 40 برنامه طی ایام دهه كرامت در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

گروه اجتماعی ـ نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از اجرای 40 ویژه برنامه از جمله محافل انس با قرآن،‌ جشن‌های مردمی و غیره در ایام دهه كرامت در این حرم مطهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلیرضا شمس‌نیا، نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، از اجرای بیش از 40 برنامه در ایام دهه كرامت در این حرم مطهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل محافل انس با قرآن، نمایشگاه‌های مختلف، جشن‌های مردمی و غیره هستند.
وی یادآور شد: امسال چهارمین سالی است كه آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) به جرگه حرم‌های بزرگداشت دهه كرامت افزوده شده و در آن برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
حسنی اظهار كرد: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام دهه كرامت برگزاری برنامه بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) در روز 6 ذی‌القعده بعد از نماز مغرب و عشاء است.
نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های دهه كرامت استان تهران نیز در این حرم مطهر خبر داد.
انتهای پیام

captcha