ماکو دروازه اقتصادی شمال‌غرب کشور است
کد خبر: 3852973
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

ماکو دروازه اقتصادی شمال‌غرب کشور است

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: ماکو دروازه اقتصادی شمال‌غرب کشور بوده و محل فعالیت اقتصادی مطلوب سرمایه‌گذاران در این منطقه است که باید با برنامه‌ریزی مدون و مدبرانه برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام شود.

ماکو دروازه اقتصادی شمال‌غرب کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌اکبرگروسی، رئیس کل دادگستری استان، در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ماکو، اظهار کرد: منطقه آزاد ماکو، منطقه با اهمیتی از نظر جغرافیایی و اقتصادی است.

وی افزود: ماکو دروازه اقتصادی شمال‌غرب کشور بوده و محل فعالیت اقتصادی مطلوب و حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه است که باید با برنامه‌ریزی مدون و مدبرانه برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام شود.

گروسی ادامه داد: مردم ماکو در طول مدت انقلاب در دفاع از مرزها ارزشمند عمل کرده و وظیفه سنگینی برعهده مدیران استانی در خدمت‌رسانی به این مردم و آبادانی این منطقه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تأکید کرد: باید از توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه حمایت شود که این امر موجب رفع مشکلات منطقه و خصوصاً امر بیکاری و حل مشکلات قضایی و ناهنجاری‌های مردم خواهد شد و منطقه رونق خوبی پیدا خواهد کرد.

این مقام قضایی گفت: مسئولان قضایی در عمل به منویات ریاست قوه‌قضائیه در تحول قضایی کشور حمایت خود از سرمایه‌گذاری را باید در برنامه‌های خود قرار دهند و نباید هیچ واحد تولیدی در کشور تعطیل شود و با نهایت ظرفیت خود، به فعالیت ادامه دهند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان آذربایجان‌غربی، قضات ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با منطقه آزاد ماکو اختصاص خواهد داد تا هم در زمینه مبارزه با فساد با توان و قدرت عمل کرده و هم در اجرای برنامه‌های مدون و مقرر قانونی منطقه آزاد حمایت لازم قانونی را از مردم و مسئولان منطقه آزاد ماکو داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از زحمت‌های تقی یعقوبی، رئیس سابق دادگستری ماکو تقدیر و حکم جدید ایشان به وی ابلاغ و نیز حکم انتصاب مجید نیازی به‌عنوان رئیس جدید حوزه قضایی ماکو ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha