حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان شهرستان ماکو در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس
کد خبر: 3853547
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان شهرستان ماکو در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو گفت: همزمان با سراسر کشور بیش از هزار نفر از بسیجیان شهرستان ماکو در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس شرکت می‌کنند.

حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان شهرستان ماکو در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس

سرهنگ سیدمهدی غفاری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، از اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج در منطقه عمومی شهرستان ماکو خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش با شعار ۴۰ سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت همزمان با سراسر استان در روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه سال‌جاری با به‌کارگیری سه گردان از گردان‌های بیت المقدس برگزار می‌شود.

وی محورهای رزمایش و تمرینات تاکتیکی را حول محور کنترل اغتشاشات و مقابله با ناآرامی‌ها شامل کنترل جمعیت، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم شهر یاد کرد و گفت: تمرین عملیات شبانه و ستون‌کشی در کنار عملیات دفاع از کوی و برزن و عملیات تاخیر و عملیات امداد نجات و مردم‌یاری به عنوان احتیاط گردان‌های امام حسین با رعایت اصول پدافند غیرعامل در محیط شهری و اردوگاه به صورت گردانی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در ادامه سخنان خود افزود: هدف از اجرای رزمایش نمایش شکوه و اقتدار بسیج و همچنین عملکرد بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و مردم یاری در کنار ایجاد آگاهی در بسیج برای رویارویی با وضعیت‌های مختلف است.

سرهنگ غفاری از حضور بیش از هزار نفر از بسیجیان سطح شهرستان را در این رزمایش خبر داد و افزود: امیدواریم رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها با پوشش حداکثری این رویداد عظیم بسیج که همان اقدامات خود مردم است در انعکاس صلابت و قدرت بسیج به جهان ما را یاری کند.

انتهای پیام
captcha