مأیوس کردن دشمن؛ از دستاوردهای نظام ایران
کد خبر: 3853757
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

مأیوس کردن دشمن؛ از دستاوردهای نظام ایران

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ماکو گفت: مأیوس کردن دشمن از جمله دستاوردهای نظام ایران بوده که توانسته قدرت بازدارنده در برابر دشمن را به ایرانیان هدیه دهد.

مایوس کردن دشمن؛ از جمله دست آوردهای نظام ایران

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری، فرمانده سپاه ماکو، امروز، ۱۰ آبان، در صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت‌المقدس در ماکو اظهار کرد: در سایه بسیج نظام جمهوری اسلامی ایران به نظامی نمونه در جهان تبدیل شده است.

وی تحقق شعار استکبار‌ستیزی در ایران را در سایه برکت حضور رهبری در ایران یاد کرد و گفت: مأیوس کردن دشمن از جمله دستاوردهای نظام ایران است که توانسته قدرت بازدارنده در برابر دشمن را به ایرانیان هدیه دهد.

فرمانده سپاه ماکو بر دستاوردهای ۸ ساله دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: با بالا بردن قدرت توان نظامی خواهیم توانست در برابر هرگونه زورگویی و گستاخی‌ها بایستیم.

سرهنگ غفاری قدرت ایمان و ولایت‌مداری را دو اصل مهم در استقامت انقلاب ایران عنوان و بیان کرد: براندازی نظام از اول انقلاب در دستور کار دشمن بوده و هست؛ ولی تا به حال به این درک رسیده است که وحدت و انسجام بین اقوام ایران در کنار روحیه بسیجی به هیچ‌وجه اجازه برآورده شدن رؤیای پوچشان را نخواهد داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نباید در تجهیزات نظامی و قدرت رزمی به هیچ کشوری وابسته بود، تأکید کرد: حضور بسیجیان در رزمایش بیت‌المقدس وحشتی در قلب دشمن ایجاد کرده است.

انتهای پیام
captcha