لزوم ورود هنرمندانه به معرفی شیخ فضل‌الله نوری به عنوان یک هویت ملی
کد خبر: 3854149
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

لزوم ورود هنرمندانه به معرفی شیخ فضل‌الله نوری به عنوان یک هویت ملی

گروه فرهنگی- مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با تأکید بر پرداختن به شخصیت شیخ فضل‌الله نوری به عنوان یک هویت ملی با زبان هنر، اظهار کرد: مطالبه‌گری توسط بسیج دانشجویی و رسانه‌های دغدغه‌مند باید پیگیری شود.

لزوم ورود هنرمندانه به معرفی شیخ فضل‌الله نوری به عنوان یک هویت ملی به گزارش ایکنا از مازندران، سید حمید ساداتی کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران عصر دیروز ۱۱ آبان ماه در جمع خبرنگاران، گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس با هدف توسعه دایره دانشگاه‌ها و عمق بخشیدن به حوزه کار‌های هنری در مازندران برگزار می‌شود.
وی افزود: مطالبه‌گری بسیج دانشجویی درباره ساماندهی زباله و پسماند فاضلاب‌ها و شهرداری و شورای شهر از دیگر دغدغه‌های این سازمان به شمار می‌آید.
سادات کرمی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره تا دی‌ماه سال جاری است، تصریح کرد: زمان داوری آثار را اواسط دی تا بهمن اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره در اوایل اسفند برگزار خواهد شد.
این مسئول با تاکید بر اینکه هنر باید در خدمت ارزش‌ها باشد، اظهار کرد: در این راستا باید از تمام ظرفیت دانشگاه‌های مرتبط با هنر بهره‌گیری شود و آنان را وارد میدان کنیم.
ارتباط میان هنرمندان با گروه‌های سازمان یافته هنری تقویت شود

وی با تأکید بر تقویت ارتباط میان هنرمندان با دستگاه‌ها و گروه‌های سازمان یافته هنری، افزود: این جشنواره با محوریت شهید آوینی برگزار می‌شود بنابراین هنرمندان باید با الگوگیری از این شهید آثار هنری‌شان را به این سمت جهت دهند.
سادات کرمی استعدادشناسی و معرفی هنرمندان به سازمان‌های هنری و صدا و سیما را یکی از اهداف این جشنواره دانست و بیان کرد: جمع‌آوری آثار جشنواره در هفت سرفصل ادبیات، هنر‌های تجسمی، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری است.
ورود بسیج دانشجویی در مطالبه‌گری و تولید محتوا

این مسئول ادامه داد: بسیج دانشجویی در دو قرارگاه شهید تهرانی‌مقدم و احمدی‌روشن در بحث تولید محتوا و مطالبه‌گری ورود پیدا کرده است.
وی با تأکید بر پرداختن به شخصیت شیخ فضل‌الله نوری به عنوان یک هویت ملی با زبان هنر، عنوان کرد: مطالبه‌گری توسط بسیج دانشجویی و رسانه‌های دغدغه‌مند باید پیگیری شود.
لازم به ذکر است دراین مراسم از پوستر جشنواره با حضور «مهدیه رمضانی» فرزند سردار شهید سعید رمضانی لالیمی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha