روحیه استکبارستیزی در دل مردم ایران زنده است
کد خبر: 3854777
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

روحیه استکبارستیزی در دل مردم ایران زنده است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه ماکو گفت:‌ روحیه استكبارستیزی و اطاعت از رهبری در دل تمام مردم ایران به‌ویژه جوانان همواره زنده است.

روحیه استکبارستیزی در دل تمام مردم ایران زنده است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، امروز، ۱۳ آبان، در مراسم راهپیمایی مردم ماکو اظهار کرد: تا زمانی كه خوی استكباری در سران آمریکا وجود دارد انقلاب اسلامی ایران دست از دشمنی با آن برنمی دارد و روحیه استكبارستیزی و اطاعت از رهبری در دل تمام مردم ایران به‌ویژه جوانان همواره زنده است.

وی افزود: ملت ایران با روحیه استکبارستیزی و استقامت که آرمان امام راحل بود در مقابل تهاجمات و تحریم‌های ظالمانه آمریکا مقاومت کردند.

این مقام مسئول ۱۳ آبان را یادآور سه رویداد مهم تاریخی عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام(ره)، قیام دانشجویان آزادی‌خواه در برابر رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به کشف اسناد لانه جاسوسی آمریکا توسط انقلابیون افزود: این اسناد نشان از تیزبینی و دشمن‌شناسی رهبر انقلاب‌ اسلامی داشت و نشان داد شناخت دشمن نخستین گام برای مقابله موثر با نظام سلطه است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جریان برجام به‌ عدم اعتماد به آمریکا اشاره کرده و بارها فرمودند که به آمریکا اعتماد نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

امام جمعه ماکو اظهار کرد: علت زبونی و زوال آمریکا در منطقه و جهان اسلام به‌خاطر خوی استکبارستیزی ملت ولایتمدار و هوشیاری ایران است که در ۴۰ سال گذشته وجود داشته است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: سرمایه این کشور، انقلاب‌ اسلامی است که باید مردم و مسئولان قدردان این نعمت عظیم باشند.

انتهای پیام
captcha