بسیج متناسب با نیاز انقلاب آرایش می‌گیرد/ تجمع 7 هزار نفری بسیجیان شیراز
کد خبر: 3859862
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

بسیج متناسب با نیاز انقلاب آرایش می‌گیرد/ تجمع 7 هزار نفری بسیجیان شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه بسیج انعطاف دارد و به وظیفه خود عمل می‌كند، گفت:‌ بسیج امروز متناسب با نیاز انقلاب، آرایش می‌گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر امروز، 5 آذرماه در گردهمایی بسیجیان شیراز كه در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار شد، گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های آحاد ملت ایران در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینكه امروز بسیج 40 ساله شد، افزود: بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه جریان‌ساز ولایی امروز در جهت اعتلای اسلام دارد تلاش می‌کند.
غیاثی بیان كرد:‌ بسیج مولود امام و انقلاب است و هرچقدر از عمر پربرکتش می‌گذرد بیشتر پی به این تدبیر حکیمانه امام راحل در تشکیل بسیج می‌بریم.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز توفیقات زیادی را به دلیل حضور بسیج در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم،‌ گفت: امام در اهداف درازمدت خودشان متناسب با نیاز انقلاب نهادهایی را از جمله بسیج تشکیل دادند، بسیجی که امروز متناسب با نیاز انقلاب آرایش می‌گیرد، انعطاف دارد و وظیفه و تکلیف خود را عمل می‌کند.

مؤلفه‌های بسیجیان
وی تأكید كرد: امروز مطالبه مقام معظم رهبری از بسیجیان سه مؤلفه بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام است که این‌ها از ویژگی‌های مومن صالح است که در آیات و روایات به آن اشاره شده است.
غیاثی با یادآوری اینكه امام راحل فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: اخلاص از ویژگی‌های مهم بسیجیان است و امروز بسیجیان در تبعیت از مقام معظم رهبری همواره خود را در میدان‌ها و در مقابل نیازهای نظام و انقلاب قرار می‌دهند.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز بسیج یاد گرفته که بر اساس تکیلف، وظیفه خود را انجام دهد، گفت: بسیج امروز در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی و غیره نقش مؤثری دارد.

امنیت پایدار با مشاركت مردم در قالب بسیج شكل گرفته است
وی در ادامه با یادآوری اهمیت امنیت پایدار گفت: امنیت پایدار با مشارکت مردم در قالب بسیج شکل گرفته است و اگر در خیلی از کشورها و انقلاب امنیت پایدار را نمی‌بینیم، دلیلش عدم مشارکت مردم در امنیت است اما با تدبیر امام و تشکیل بسیج مشارکت مردم در امنیت پایدار در قالب بسیج شکل گرفته است.
غیاثی با تأكید بر اینكه استقرار این امنیت را مشارکت مردم و راهنمایی‌های همه جانبه رهبری تضمین می‌كند، گفت: امروز دو راه بیشتر نداریم یا باید قدرتمند و قوی باشیم یا ذلت بپذیریم و راه سومی نداریم و بر همین اساس بسیج در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی و برخورد قاطع با هنکجارشکنان و برهم زنندگان امنیت در جامعه که امروز مطالبه عمومی است، ایفای نقش می‌كند.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز تفکر بسیجی به ما درست می‌دهد كه نباید با ظالم مذاكره كنیم، ‌گفت: گفتمان امروز ما محصول تفکر بسیجی است.
وی همچنین به فتنه اخیر اشاره كرد و گفت: در فتنه اخیر همه متولیان و اعضای شورای تأمین اعم از استاندار، نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی همه تلاش خود را انجام دادند که دشمنان بهره‌ای از این فتنه بزرگی كه برنامه‌ریزی كرده بودند، نبرند.
غیاثی با بیان اینكه رهنمودهای بزرگان استان اعم از آیت‌الله دژکام و آیت‌الله دستغیب قابل تقدیر است، گفت: اگر ابهام و نقدی در هر حوزه‌ای و از طرف هر کسی وجود دارد، باید در فضای مناسب و زمان آن پاسخگو باشیم.
فرمانده سپاه فجر فارس در پایان با تصریح اینكه بسیجیان با امام راحل و رهبری و مردم عهد و پیمان می‌بندند تا در جهت اعتلای بسیج و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم بمانند،‌ گفت: امروز بیش از 7 هزار نفر بسیجیان در این گردهمایی حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha