540 خانوار نیازمند اردبیلی از خدمات عمرانی بهره‌مند شدند
کد خبر: 3861870
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

540 خانوار نیازمند اردبیلی از خدمات عمرانی بهره‌مند شدند

گروه اجتماعی- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۴۰ خانوار نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد که از نبود مسکن مناسب و مقاوم در مضیقه بودند، در هشت ماهه سالجاری از خدمات عمرانی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شدند.

540 خانوار نیازمند اردبیلی از خدمات عمرانی بهره‌مند شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد آزادپور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل، 13 آذرماه در جلسه بررسی خدمات عمرانی کمیته امداد اردبیل، اظهار کرد: ۵۴۰ خانوار تحت حمایت که از نبود مسکن مناسب و مقاوم در مضیقه بودند، در هشت ماهه سالجاری از خدمات عمرانی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، چرا که تهیه مسکن مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است تا مهم‌ترین دغدغه آنها برطرف شود.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب، مسیر توانمندسازی و خودکفایی خانوار تحت حمایت را هموار می‌کند، افزود: بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از منزل مناسب، موجب دلگرمی آنها شده و با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه می‌دهند.

آزادپور با اشاره به ساخت، خرید و بهسازی ۱۲۰ منزل مددجویان شهری و روستایی، اعلام کرد: بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت، خرید و بهسازی مسکن خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۹۰ منزل مددجویی نیز مورد تعمیرات جزیی و کلی قرار گرفته است که در حدود یک میلیارد تومان برای تعمیر منازل خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ مورد حمام و سرویس بهداشتی برای خانوار تحت حمایت ساخته شده است، تصریح کرد: ۷۰ میلیون تومان برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هزینه شده است.

آزادپور گفت: حمایت همه‌جانبه خیران و نیکوکاران در زمینه خرید، ساخت و بهسازی منازل مددجویان می‌تواند توانمندسازی و خوداتکایی آنها را رقم بزند و خیران می‌توانند در قالب «طرح رضوان» مددجویان را در بهره‌مندی از سرپناهی مقاوم و مناسب یاری کنند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مردم نوعدوست می‌توانند از طریق کمک‌های نقدی، اهدای ملک یا واحد مسکونی، تأمین زمین و مصالح ساختمانی و یا تأمین اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی به خانه‌دار شدن مددجویان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha