پایان رویداد «کسب و کارهای نوآورانه» در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3864684
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

پایان رویداد «کسب و کارهای نوآورانه» در جهاددانشگاهی کردستان

گروه اجتماعی ــ رویداد سه روزه «کسب و کارهای نوآورانه» با حضور جمعی از مسئولان استان دیروز، ۲۵ آذرماه در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در آیین اختتامیه رویداد سه روزه «کسب و کارهای نوآورانه» که دیروز، ۲۵ آذرماه در مرکز علمی - کاربردی این واحد برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد با هدف کشف و پرورش ایده‌ها به مدت سه روز با حضور ۱۴ تیم برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد از منتورهای با تجربه استفاده شده است، افزود: جوانان ایده‌های خوبی در ذهن دارند اما این ایده‌ها هنوز خام هستند و با کمک مشاوران مجرب می‌توان آن را پخته کرد.

سهراب‌نژاد با تأکید بر اینکه جوانان برای پرورش ایده‌های خود باید تلاش و پشتکار داشته باشند، بیان کرد: امروز افرادی که در این رویداد شرکت کرده‌اند خود را با روز اول مقایسه کنند، اگر تغییری ایجاد شده پس بدانند رو به پیشرفت هستند.

آقارضا باقرنژاد، مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان نیز در ادامه گفت: رویدادهای سه روزه «کسب و کارهای نوآورانه» به مدت سه روز به همت جهاددانشگاهی کردستان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و سازمان تجاری‌سازی در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با محورهای فناوری و اطلاعات، کشاورزی، فنی مهندسی و صنایع دستی برگزار شد، افزود: این رویدادها به دو صورت کارگاه‌های آموزشی و ارائه ایده اجرا شده است.

مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: در این رویداد سه روزه به شرکت‌کنندگان مشاوره ومنتورینگ با حضور اساتید و صاحب نظران این امر ارائه شد.
یادآوری می‌شود که رویداد سه روزه «کسب و کارهای نوآورانه» از 23 تا 25 آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha