حضور حداکثری در انتخابات نیازمند فرهنگ‌سازی است
کد خبر: 3865044
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

حضور حداکثری در انتخابات نیازمند فرهنگ‌سازی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه جاجرم با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: باید از انجام اموری که به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی آسیب می‌رساند جلوگیری کنیم.

لزوم جلوگیری از اموری که به حضور حداکثری در انتخابات لطمه می‌زندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه جاجرم، امروز، 27 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات نیازمند فرهنگ‌سازی است و باید در این زمینه تلاش شود.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ حضور حداکثری مردم در انتخابات را با تبیین جایگاه مجلس رقم بزنیم و با تبلیغات درست و روشنگری در این راستا حرکت کنیم.

امام جمعه جاجرم ادامه داد: یکی از راه‌هایی که در حضور حداکثری مردم در انتخابات موثر خواهد بود، شناخت جایگاه مجلس است.

وی گفت: مسئولان امر و رسانه‌ها باید به تبیین جایگاه مجلس و اثرگذاری رای مردم در انتخابات بپردازند و همچنین باید مراقبت شود که از انجام اموری که به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی آسیب می‌رساند جلوگیری شود.

آذری، فرماندار جاجرم نیز در این جلسه با اشاره به این که در حوزه انتخابات  سه هدف مهم از جمله اصل بی‌طرفی، اجرای  قانون و حضور حداکثری را دنبال می‌کنیم، افزود: مطلوب است که در شهرستان تیمی از نخبگان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی تشکیل دهیم و مطالبات مردم را به گوش نمایندگان برسانیم.
وی اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات و تلاش برای مجلس شورای اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی است.

علی‌اصغر شکوری، دبیر شورای فرهنگ عمومی جاجرم هم در ادامه این جلسه ضمن اشاره به دستور کار جلسه و ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و چگونگی پیگیری مصوبات جلسات گذشته تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجهیی برای کاندیداها از جمله فعالیت‌هایی است که تاثیرگذار خواهد بود.

وی توجه به اصل انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری مردم را از رویکردهای اصلی در برگزاری انتخاباتی سالم ذکر کرد. 

انتهای پیام
captcha