بسیجیان پیشگامان عصر ظهور هستند/ 9 دی؛ نماد بصیرت انقلابی ملت ایران
کد خبر: 3867434
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
غیاثی:

بسیجیان پیشگامان عصر ظهور هستند/ 9 دی؛ نماد بصیرت انقلابی ملت ایران

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه فجر فارس، بسیجیان را پیشگامان عصر ظهور توصیف كرد و گفت: بسیج قدرتمندانه از انقلاب اسلامی دفاع می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 8 دی‌ماه در دیدار با جمعی از معاونین و مسئولان اقشار سپاه فجر استان با بیان اینکه بسیج قدرتمندانه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، گفت: حضور فعال و هوشمندانه نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی به‌ویژه بسیج در مقابله با تهدیدات مختلف، سلامت و ماندگاری انقلاب اسلامی را بیمه کرده و بسیجیان عزیز پیشگامان عصر ظهور هستند.
وی با تصریح اینکه نقش‌آفرینی به مثابه خواص جامعه یکی از رسالت‌های مهم بسیجیان است، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و کار جهادی در جامعه همواره باید به‌عنوان سرلوحه اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج در نظر گرفته شده وقبل از هرگونه اقدامی باید عمل دشمن را پیش‌بینی کرده باشیم.
غیاثی همچنین به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی‌ اشاره كرد و آن را نماد بصیرت انقلابی ملت ایران دانست و گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده و نقش‌آفرینی موثر در تمام برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را ناکام گذاشته‌اند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امنیت پایدار کشور ثمره ایثار و شهادت مدافعان امنیت در نیروهای مسلح کشور است، گفت: در انتخابات پیش‌رو شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و این حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) و آرمان‌های والای شهیدان است.

انتهای پیام
captcha