انقلاب اسلامی سرزنده‌تر از گذشته در حال حركت به سوی اهدافش است
کد خبر: 3867631
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
غياثی:

انقلاب اسلامی سرزنده‌تر از گذشته در حال حركت به سوی اهدافش است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه فجر فارس حضور گسترده مردم در سالروز حماسه 9 دی را مشت محكمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و گفت: این حضور دارای این پیام مهم است که انقلاب اسلامی سرزنده‌تر و شاداب‌تر از گذشته به سمت دستیابی به اهدافش در حال حرکت است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 9 دی‌ماه در حاشیه حضور در تجمع بزرگ مردمی گرامیداشت سالروز 9 دی در شیراز، گفت: حضور گسترده مردم در این تجمع مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است و دارای این پیام مهم است که انقلاب اسلامی سرزنده‌تر و شاداب‌تر از گذشته به سمت دستیابی به اهدافش در حال حرکت است.
وی با اشاره به حضور گسترده نسل نوجوان و جوان کشور در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی، گفت: امروز نسل جوانان مومن و انقلابی درخط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و طرح‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی طرح‌هایی از پیش شکست خورده هستند.
فرمانده سپاه فجر افزود: ملت انقلابی ایران در 9 دی 1388 بصیرت انقلابی خود را به رُخ جهانیان کشید و این روز مهم را به‌عنوان نماد پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کرد.

انتهای پیام
captcha