مسئول امور روحانیان عتبات عالیات در لرستان منصوب شد
کد خبر: 3881307
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

مسئول امور روحانیان عتبات عالیات در لرستان منصوب شد

حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند به‌عنوان مسئول امور روحانیان عتبات عالیات در استان لرستان منصوب شد.

مسئول امور روحانیون عتبات عالیات در لرستان منصوب شدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد عصر دوشنبه، پنجم اسفندماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم محمدی، نماینده مقام معظم رهبری در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور که در خرم‎آباد انجام گرفت، گفت: نفع اقداماتی که در عتبات انجام می‌گیرد به محبان اهل‌بیت(ع) برمی‌گردد و ختم به اطاعت می‌شود و این اطاعت سبب رفیقی با صالحان، صدیقین و شهدا می‌شود و این نهایت آمال و آرزوی یک انسان مسلمان و شیعه اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: در مسیر صداقت، راستگویی و درست‌کرداری در هر دوران افرادی نیز هستند که باطل بوده و در مقابل حزب‌ الله این افراد حزب شیطان هستند و افرادی از حزب الله قطعاً شهید می‌شوند به‌عنوان مثال سردار سلیمانی که بنیان‌گذار عتبات عالیات بود، قبل از شهادت جزء صدیقین بود و چون در این مسیر استقامت ورزید به درجه رفیع شهادت نائل شد. پرچمی که از شهدا مانده به صالحین می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که کسانی‌که در مسیر عتبات عالیات قدم برمی‌دارند همان ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و پرچم شهدا را به دست گرفته‌اند، اضافه کرد: در استان لرستان جمعی از صاحبان منزلت نیز هر جا که باشند حتی در دورترین روستاها، محبت خودشان را به اهل‌بیت(ع) اظهار می‌کنند بر همین اساس این افراد نیز جزء صدیقین هستد.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: در لرستان رویش‌های خیلی خوبی از انقلاب اسلامی و جوانان مؤمن انقلابی، متدین و معنویت‌گرای پای کار داریم و در همین راستا مقام معظم رهبری از استان لرستان نیز به‌عنوان یک مرکز مهم و تدین یاد کرده‌اند.

وی افزود: بنده نیز با کمال میل و تمام توان وظیفه خود می‌بینیم در عرصه افتخار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرده و در خدمت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) خواهم بود.

همچنین در پایان این دیدار حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند به‌عنوان مسئول امور روحانیان عتبات عالیات در استان لرستان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha