فعالیت‌‌های گروه جهادی شیراز در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
کد خبر: 3883589
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲

فعالیت‌‌های گروه جهادی شیراز در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از تداوم فعالیت گروه جهادی وابسته به این ناحیه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌‌الله(ص) شیراز عصر جمعه، 16 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت:‌ فعالیت‌های خداپسندانه گروه‌های جهادی شهید رجبی و شهید باقری ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز در روستاهای منطقه پلان چابهار (مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان) همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بعد از وقوع سیل سیستان و بلوچستان گروه‌های جهادی شهید باقری و شهید رجبی از شهرک گویم شیراز با سرپرستی برادر بسیجی خلبان علیرضا شفیعی و بهنام رجبی و دیگر از بسیجیان این منطقه به کمک خیرین شهر شیراز به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رفته و اقدامات خداپسندانه را انجام كرده‌اند كه این اقدامات همچنان ادامه دارد.

بنایی بیان كرد: دو گروه جهادی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز در مناطق سیل‌زده در بخش‌های خدمات پزشکی و داروئی، تقسیم اقلام خوراکی و پخت غذا مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم 10 روستا از منطقه پلان سیستان بودند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز افزود: گروه جهادی شهید باقری و شهید رجبی به کمک خیرین شهر شیراز و خصوصاً مردم منطقه دراک نزدیک به یک میلیارد ریال دارو و هزاران بسته غذائی از قبیل برنج، روغن، حبوبات و.... جمع‌آوری و پس از انتقال به مناطق سیل‌زده در بین مردم تقسیم كردند.

وی یادآور شد: امروز نیز با توجه به مشکلات، حوادث و بلاها در سطح کشور و خصوصاً بیماری کرونا، بسیج سازندگی  سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز از عموم مردم خصوصاً خیرین و افرادی که داری حرفه و سبک و تخصصی هستند، دعوت می‌كند جهت یاری به مردم به بسیج سازندگی ناحیه مراجعه و در گروه‌های جهادی ثبت‌نام كنند.

بنایی در پایان ضمن تقدیر از همه كسانی که همکاری با این دو گروه جهادی داشته و دارند،‌ گفت: دو نفر از بیماران مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان شامل یک کودک یک و نیم ساله دارای مشکل مغزی و یک بانوی 33 با مشکل مغزی جهت درمان با همکاری برخی از پزشکان به شهر شیراز انتقال داده شدند.

انتهای پیام
captcha