توزیع یك میلیارد ریال بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق شمال غرب شیراز
کد خبر: 3885620
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

توزیع یك میلیارد ریال بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز از توزیع 250 بسته معیشتی به ارزش یك میلیارد ریال میان نیازمندان منطقه شمال غرب برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنائی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این ناحیه از سپاه برای جبران خسارات ناشی از شیوع كرونا برای نیازمندان گفت: با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و خیرین 250 بسته معیشتی هر كدام به ارزش 4 میلیون ریال در میان نیازمندان مناطق شمال غرب شیراز توزیع خواهد شد.

وی، ارزش ریالی مجموع این بسته‌های معیشتی را یك میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: بسته‌های معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز و حوزه‌های مقاومت بسیج تحویل پایگاه‌های بسیج در حوزه استحفاظی قرار خواهد گرفت كه آن‌ها نیز پس از تحویل و شناسائی افرادی كه در پی شیوع كرونا متحمل خسارت شده‌اند، میان آنان توزیع خواهند كرد.

بنایی همچنین به تشریح دیگر اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی در این ایام پرداخت و گفت: سپاه در شمال غرب شیراز برای کمک به ریشه‌کن كردن ویرس کرونا در هر بخشی که توان و قابلیت داشته باشد، ورود خواهد كرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان از همه خیران و داوطلبانی که چه به لحاظ حضور در میدان و چه به لحاظ مالی توان کمک جهت مقابله با کرونس ویروس آمادگی دارند، برای همكاری با گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه دعوت كرد.

 

 

انتهای پیام
captcha