مسافران نوروزی در خروجی کرج پایش می‌شوند
کد خبر: 3886749
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

مسافران نوروزی در خروجی کرج پایش می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامت مسافران در سه خروجی ماهدشت، عوارضی حصارک و میدان امیرکبیر کرج پایش می‌شوند.

مسافران نوروزی در خروجی کرج پایش می‌شوند

سید فتح‌الله هاشمی‌نژاد، رئیس جمعیت هلال‌احمر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج 14 پایگاه در مکان‌های پر تردد شهر و در راستای غربالگری و اطلاع‌رسانی در مورد ویروس کرونا راه‌اندازی کرد.
وی افزود: این پایگاه‌ها از 15 الی 25 اسفند در هفت مبادی ورودی شهرستان مستقر شدند تا  افراد غربالگری شوند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر کرج تصریح کرد: همچنین با شروع فصل سفرهای نوروزی هلال‌احمر شهرستان کرج در سه خروجی شهر شامل ماهدشت، عوارضی حصارک و میدان امیرکبیر مستقر و سلامتی افراد را از حیث ابتلا به ویروس کرونا بررسی می‌کنند.
این مسئول گفت: روزانه 35 امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در خروجی‌ها فعالیت می‌کنند و در این پایش افراد با درجه حرارت نامعمول به اورژانس معرفی می‌شوند و پس از تست دقیق در صورت دارا بودن علائم به بیمارستان و در غیر این صورت فرد می‌تواند به سفر خود ادامه دهد.
هاشمی‌نژاد گفت: کنترل خروجی شهرها کار تیمی است که با همکاری بسیج، نیروی انتظامی، پلیس‌راه، هلال احمر و مرکز‌ بهداشت شهرستان کرج انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha