راه‌اندازی پویش «همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک» در کردستان
کد خبر: 3891281
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

راه‌اندازی پویش «همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک» در کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مهدهای کودک، پویش همدلی بخشش اجاره‌ بهای مهدهای کودک همزمان با سراسر کشور در کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کردستان، سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مهدهای کودک استان کردستان، استیجاری بوده که با توجه به تعطیلی این مراکز از اول اسفندماه گذشته و تاکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا، پرداخت اجاره‌بها توسط مدیران مهدها، با مشکل جدی مواجه شده است.

وی افزود: به همین منظور و به جهت استفاده از ظرفیت خیر خواهی و مشارکت‌طلبی مردم شریف و خیر استان کردستان، به‌ویژه مالکان مهدهای کودک‌ها، این پویش راه‌اندازی شده تا با همکاری رسانه‌ها، کانون همیاری مهدهای کودک و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نسبت به تشویق مالکان به بخشش اجاره یک یا دو ماه و یا تخفیف بخشی از اجاره ایام تعطیلی مهدهای کودک، یاریگر و حامی این مراکز باشند.

قریشی یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان، به منظور قدر دانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک، به آنان نشان«حامی کودک» اهدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha