مستندسازی پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات کرمان
کد خبر: 3891576
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

مستندسازی پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات کرمان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان گفت: پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان مستندسازی می‎شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، در نشستی که با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، معاونت‌های فرهنگی، مستندسازی، فنی و مهندسی برگزار شد بر لزوم تدوین تاریخی پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات این استان به‌صورت مستند تاکید شد.

مهاجری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با اشاره به اینکه رمز ماندگاری و اثرگذاری هر کاری، وجود اخلاص در انجام آن کار است، گفت: در مستند کردن پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات، به‌دنبال مطرح کردن خود و برجاگذاشتن نام خود نیستیم و می‌خواهیم کارهای انجام شده با مستندات علمی، تحقیقی و عملیاتی، برای آیندگان ثبت شود.

وی با اشاره به خدمات گذشتگان در این عرصه افزود: در برهه‌های مختلف تاریخی که امکانات امروزی برای ثبت و ضبط کارها نبوده، خدمات ماندگار شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان به دست‌اندرکاران امر مستندسازی پروژه‌های عتبات استان توصیه کرد: بدون حواشی و جنجال و با رعایت امانتداری کار خود را انجام دهند و نحوه‌ اجرای پروژ‌هایی مانند ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین‌(ع)، لاغرسازی و مقاوم‌سازی ستون‌های اطراف ضریح مطهر در کربلا، مقاوم‌سازی مناره حرم مطهر در کاظمین، پروژه‌ اتصال سرداب‌های حرم مطهر سیدالشهداء(ع) و دیگر پروژه‌ها را ضمن مصاحبه و گفت‌وگو با مهندسان فنی پروژه‌ها، جمع‌آوری کنند تا در آینده مورد بهره‌‎برداری قرار گیرد.

یادآور می‌شود، امر مستند‌سازی پروژه‌های ستاد عتبات عالیات استان کرمان همزمان با شروع پروژه‌ها آغاز شده بود و در راستای تأکید بر ادامه، تکمیل و تدوین نهایی، مقرر شد مصاحبه‌هایی با دست‌اندرکاران پروژه‌ها انجام شود.

انتهای پیام
captcha