برپایی «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه خراسان‌شمالی
کد خبر: 3892266
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

برپایی «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه خراسان‌شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت همدلی» به منظور کمک به نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

برپایی «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود، افزود: امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده طرح «ضیافت همدلی» اجرایی خواهد شد تا در قالب آن از ظرفیت خیران و نیکوکاران، مساجد و بقاع متبرکه در شرایط شیوع کرونا بهره ببریم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب همه افراد مکلف به مقابله با شیوع کرونا هستند، افزود: طرح «ضیافت همدلی» در همین راستا در سازمان اوقاف طراحی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی بیان کرد: در این طرح از ظرفیت بقاع متبرکه شاخص و موقوفات مرتبط استان در راستای کمک به نیازمندان بهره گرفته خواهد شد.

آسوده افزود: به ‌دنبال شیوع ویروس کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی شد که هدف از اجرای آن، ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه بود که در این طرح ۵۹۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام
captcha