مسابقه خاطره‌نویسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال‌احمر برگزار می‌شود
کد خبر: 3897513
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
در خراسان شمالی؛

مسابقه خاطره‌نویسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال‌احمر برگزار می‌شود

مسابقه خاطره‌نویسی ویژه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی و جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی در خراسان شمالی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال‌احمر خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، مسابقه خاطره‌نویسی ویژه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی و جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند خاطرات تلخ و شیرین خود را در روزهایی که در کنار جمعیت هلال‌احمر بوده‌اند، ارسال نمایند. بخش ویژه این مسابقه نیز مربوط  به خاطرات تلخ و شیرین امدادگران هلال احمر در مقابله با بیماری کرونا است.

از نفرات برگزیده این مسابقه با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد، همچنین برگزیده مسابقه به‌عنوان خبرنگار افتخاری خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا دعوت به همکاری می‌شود و آثار برگزیدگان در این رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به آدرس تلگرامی Nkh_jahad_daneshgahi@ ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha