توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 3898998
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۰

توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا در منطقه شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسو‌ل‌الله(ص) شیراز از توزیع ۸ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در قالب اجرای دو مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در منطقه شمال غرب این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسو‌ل‌الله(ص) شیراز عصر پنج‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه همراه با سراسر كشور رزمایش كمك‌های مؤمنانه در این ناحیه از سپاه اجرا می‌شود، گفت: تاکنون بیش از 8 هزار و 500 بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان شیوع ویروس كرونا در منطقه شمال غرب شیراز توزیع شده است.

وی افزود: قبل از برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه برنامه کمک به خانواده‌های زیان‌دیده از شیوع كرونا انجام می‌شد، به طوری كه در فاز اول رزمایش 7 هزار و 500 بسته معیشتی میان این افراد توزیع شد.

بنایی ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شامل مواد پروتئینی، گوشت، حبوبات و برنج به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان تقسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیان كرد: علاوه بر کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، با مالکان مغازه و صاحبان خانه‌های اجاره‌ای در منطقه شمال غرب شیراز نیز صحبت شد تا تمام یا بخشی از اجاره را از مستأجران در این شرایط دریافت نکنند.

وی یادآور شد: اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در منطقه شمال غرب شیراز یک اتفاق بسیار جالب و خوب در این منطقه جهت کمک به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا بوده است.

بنایی با بیان اینكه ائمه جمعه منطقه، شهرداران، نهادها، خیران و گروه‌های جهادی در اجرای این رزمایش همكاری خوبی با بسیج و سپاه داشته‌اند، گفت: خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع كرونا توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی شده و مشخصات آن‌ها در سامانه‌ای به نام «رمضان» ثبت شده‌اند تا با همكاری كمیته امداد و بهزیستی بتوان این كمك‌ها را به این خانواده‌ها ادامه داد.

انتهای پیام
captcha