بانوان جهادی شمال غرب شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 3910943
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۵

بانوان جهادی شمال غرب شیراز تجلیل شدند

همزمان با هفته عفاف و حجاب از جمعی از بانوان شهرك‌های منطقه شمال غرب شیراز توسط سپاه محمد رسول‌الله(ص) تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، مراسم تجلیل از بانوان جهادی مناطق شمال غرب شیراز عصر پنج‌شنبه، 26 تیرماه در مسجد الرضا(ع) شهرك بهشتی برگزار شد.

در این برنامه از بیش از 50 نفر از بانوانی كه به خصوص در ایام نوروز و شیوع كرونا، به‌صورت شبانه‌روزی برای سلامت جامعه فعالیت كرده و در تولید ماسك و لباس‌های بیمارستانی برای كادر درمان نقش مؤثری ایفا كردند، تجلیل شدند.

عباس بنایی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در این مراسم گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب یكسری برنامه‌ها تدارك دیده شد كه این برنامه یكی از برنامه‌های این هفته است و همچنین طی این هفته برنامه‌های دیگری نظیر اهدای شاخه گل و هدیه به بانوان محجبه در مجتمع خلیج فارس، غبارروبی گلزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده‌های شهدا را در دستور كار قرار دادیم.

وی بیان كرد: محوریت برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، پوشش و حفظ کرامت بانوان، مردان و سلامت اخلاقی جامعه، محبت پدرانه و تربیت عفیفانه و نقش متقابل فرد، خانواده و جامعه در سلامت اخلاقی بوده است.

بنایی بیان كرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی همیشه در تلاش هستند تا موضوعاتی که برای نظام، دین و آئین ما به‌عنوان یک ارزش بوده را مورد تهاجم قرار دهند و حجاب و عفاف نیز موضوعی بوده که دشمن همیشه تلاش می‌كند تا به این ارزش و فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی لطمه بزند و برای مقابله با این كار باید اقدامات فرهنگی گسترده‌ای انجام داد.

انتهای پیام
captcha