عروسی به صرف نیازمندان
کد خبر: 3912280
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

عروسی به صرف نیازمندان

یک زوج جوان بیرجندی، به علت شیوع کرونا از برگزاری جلسه عروسی در تالار خودداری کردند و ولیمه عروسی خود را بین خانواده‌های نیازمند و ایتام تحت پوشش مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی توزیع کردند.

عروسی به صرف نیازمندانبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، یک زوج جوان بیرجندی، به علت شیوع کرونا از برگزاری جلسه عروسی در تالار خودداری کردند و ولیمه عروسی خود را بین خانواده‌های نیازمند و ایتام تحت پوشش مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی توزیع کردند.

این زوج جوان معتقدند زندگی بسیاری از مردم با شیوع کرونای منحوس دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده و با این کار خواستیم وظیفه انسان‌دوستی خود را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه ادا کنیم.

این زوج که نخواستند نامی از آن‌ها ذکر شود، معتقدند: شرایط موجود را دیدیم، هم بخاطر کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت می‌کردیم و تجمع نمی‌کردیم و از طرفی هزینه ازدواج را باید به بهترین شکل صرف می‌کردیم.

این عروس بیان کرد: با مشورت دوستان و آشنایان تصمیم گرفتیم با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذا بین ایتام و خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسايي شده بودند، توزیع کنیم.

وی افزود: خداوند شرایطی را برای ما فراهم کرد که به جای خوش‌گذرانی صرف و برگزاری جشن عروسی، کمی به فکر نیازمندان باشیم و دعای خیرشان را بدرقه راه طولانی زندگیمان کنیم.

ترویج ازدواج آسان با رفتارهای انسان‌دوستانه

زینب رمضانی، رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی نیز ضمن قدردانی از اقدام شایسته و خداپسندانه این خانواده، گفت: این اقدام شایسته و به مشابه آن باید الگو خانواده شده و ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها الگو شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا، افزود: شروع زندگی مشترک با کار خیر و خداپسندانه برکت زندگی است و این حرکت ابتکاری نشان از اخلاص، معنویت و مطیع ولایت بودن این خانواده و زوج جوان است.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی بیان کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی از ابتداي شیوع کرونا علاوه بر فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی خود با تمام توان در توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی فعالیت دارد.

رمضانی اظهار کرد: این مرکز، در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه آمادگی جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را دارد.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی آمادگی دارد در ایام عید قربان، گوشت‌های قربانی خیرین را به دست نیازمندان واقعی برساند.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی از طرح الفبای مهربانی ویژه عید غدیر نیز خبر داد و یادآور شد: در این طرح با همکاری مؤسسه تحکیم خانواده استان هزار بسته فرهنگی و اسباب‌بازی به همراه غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و ایتام استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha