رشد ۱۵۴ درصد کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۹۸
کد خبر: 3927820
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

رشد ۱۵۴ درصد کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۹۸

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: با وجود شرایط سختی که در سال گذشته پیش آمد، اما بیش از ۱۵۴ درصد کمک‌های مردم نسبت به سال ۹۷ رشد کرد و این نشان می‌دهد که مردم شرایط سخت را خوب تشخیص می‌دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد استان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان امروز چهارشنبه، 16 مهرماه با اشاره به اینکه ما درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم، گفت: توانسته‌ایم کمک‌ها را به صاحبانش برسانیم ‌تا یک آرامشی ایجاد شود اما قدردانی اصلی را باید از افرادی کنیم که بدون هیچ چشم‌داشتی و برای رضای خدا کارهای عجیبی انجام‌ می‌دهند.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۲۹ هزار خانواده استان مستقیماً مددجوی کمیته امداد هستند که ماهانه حقوق دریافت می‌کنند و ۱۰ هزار خانواده در نوبت تحت پوشش بودن کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد کرمان بیان کرد: ما اصلاً ظرفیت برای تحت پوشش قراردادن نداریم و برای 120 هزار خانواده ساز و کار و امکانات نداریم و بودجه‌های حمایتی ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. با وجود شرایط سختی که در سال گذشته پیش آمد، بیش از 154 درصد کمک‌های مردم نسبت به سال 97 رشد کرد و این نشان می‌دهد که مردم شرایط سخت را خوب تشخیص می‌دهند و در شرایط سخت کمک‌های بیشتری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha