وضعیت خطرناک کرونا در لرستان / مرگ روزانه 10 نفر
کد خبر: 3930454
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

وضعیت خطرناک کرونا در لرستان / مرگ روزانه 10 نفر

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت فوق‎العاده خطرناک کرونا در لرستان، گفت: روزانه دست کم شاهد مرگ 10 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا هستیم.

وضعیت خطرناک کرونا در لرستان / مرگ روزانه 10 نفربه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی استانداری لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان شامگاه سه‌شنبه، 29 مهر در تشریح وضعیت کرونا در لرستان از تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌ها و تخت‌ها در  استان خبرداد و گفت: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی‌از کرونا در هفته اخبر روزانه به بیش‌از سه  تا چهار برابر رسیده است .

وی با بیان این‌که روزانه دست کم شاهد مرگ 10 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا هستیم، افزود: مردم به‌جز برای موارد ضروری از خانه خارج نشوند، از اجتماعات  دوری کنند و در مراسم عروسی  و ختم شرکت نکنند.

مورد مشکوک به کرونا در زندان‌های استان نداشتيم

همچنین، عبدالمجید کشوری، مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی لرستان شامگاه سه‎شنبه، 29 مهر نیز در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: در فاصله‌گذاری  اجتماعی با مرخصی دادن به زندانی‌ها از تراکم داخل زندانیان کاسته‌ايم.

وی با بیان این‌که در قرنطینه‌های ورودی افراد مشکوک در بدو ورود شناسایی می‎كنيم، افزود: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مبتلا به کرونا در زندانیان مقیم در زندان‌های استان  نداشته‌ایم .

کشوری اضافه کرد: در اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی خرم‌آباد نیز خدمات بهداشتی و درمانی به‌صورت کلینگ عمومی و تخصصی به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha