کمبود استاد و امکانات؛ مانع گسترش برنامه‌های قرآنی در شادگان
کد خبر: 3932313
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۰

کمبود استاد و امکانات؛ مانع گسترش برنامه‌های قرآنی در شادگان

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «اصحاب الکساء» شادگان با بیان اینکه در کنار پیش‌برد آموزش‌ قرآنی در مؤسسه، تلاش می‌کنیم در سطح شهر نیز برای توسعه فرهنگ تلاوت قرآن گام برداریم، تصریح کرد: دو مسئله عمده که مانع گسترش برنامه‌های قرآنی در شادگان شده‌اند کمبود استاد متخصص در زمینه تجوید، صوت و لحن و همچنین کمبود امکانات مورد نیاز محافل قرآنی است.

کمبود استاد تجوید و صوت و لحن قرآن در شادگان (آمـــــــــاده)مصطفی آلبوخنفر، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «اصحاب الکساء» شادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری کلاس صوت و لحن ویژه نوجوانان در این مؤسسه خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مورد اهتمام ما در مؤسسه تربیت و پرورش قاری است و این جلسات در همین راستا با شرکت نوجوانان علاقه‌مند در مؤسسه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما برنامه‌های قرآنی خود را با خلاقیت و جدیت بسیاری در سطح مؤسسه و شهرستان دنبال می‌کنیم، افزود: در کنار پیش‌برد آموزش‌ قرآنی در مؤسسه، تلاش می‌کنیم در سطح شهر نیز برای توسعه فرهنگ تلاوت قرآن گام برداریم. در همین راستا قاریان جوان و نوجوان مؤسسه در سطح مساجد، حسینیه‌ها و منازل به تلاوت قرآن پیش از برنامه‌های مذهبی می‌پردازند.

این فعال قرآنی تصریح کرد: دو مسأله عمده که مانع گسترش برنامه‌های قرآنی ما شده‌اند کمبود استاد متخصص در زمینه تجوید و صوت و لحن و همچنین کمبود امکانات مورد نیاز محافل قرآنی است. 

آلبوخنفر اظهار کرد: اگر این موانع پیش روی ما نباشند می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری در سطح شهرستان انجام دهیم.

گفتنی است، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اصحاب الکساء شادگان از سال 95 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

انتهای پیام
captcha