از توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی تا پرداخت اجاره‌بهای معوقه نیازمندان در شیراز
کد خبر: 3945210
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها انجام شد؛

از توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی تا پرداخت اجاره‌بهای معوقه نیازمندان در شیراز

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق شرق این کلان‌شهر توزیع می‌شود از اجرای پویش‌های گرمای محبت، پرداخت اجاره‌بهای معوق نیازمندان، اهدای گوشی همراه به دانش‌آموزان نیازمند و ... خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ششمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر دیروز، 13 دی‌ در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) برگزار شد.

مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در حاشیه این مراسم گفت: در ششمین مرحله از کمک‌ها‌ی مؤمنانه این ناحیه از سپاه، بیش از 75 هزار بسته معیشتی در شرق شیراز با مشارکت خیرین و بسیجیان توزیع خواهد خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی پویش‌های مختلفی برای محرومیت‌زدایی در مناطق شرق شیراز خبر داد و افزود: پویش گرمای محبت (اهدای کاپشن و بخاری و ...)، پویش اهدای گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و تهیه یک‌هزار بن کارت با مشارکت اوقاف فارس در دست اجرا است و در کنار این‌ها مبلغ یک‌صد میلیون تومان برای اجاره‌بهای معوقه نیازمندان با مشارکت بسیجیان و خیرین جمع‌آوری شده است.

خسروانی با بیان اینکه علاوه بر این‌ها مبلغ 50 میلیون تومان نیز برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان جمع‌آوری شده است، گفت: بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با مشارکت خیرین موفق به مرمت 24 منزل مسکونی، ایزوگام 30 پشت‌بام در منطقه محروم سعدی، تهیه 110 چادر مشکی و 200 عینک و 1500 جفت کفش برای خانواده محروم و نیازمند شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) به راه‌اندازی پویش رهایی به‌همت بسیجیان این ناحیه هم اشاره کرد و گفت: 18 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش رهایی به تدبیر فرماندهی سپاه فجر استان فارس در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محبس رهایی یافتند.

وی در ادامه سخنان خود از سردار شهید سلیمانی به‌عنوان شخصیتی اثرگذار و منحصر به‌فرد یاد کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم از حضورت ابراهیم به‌ عنوان یک امت یاد می‌کند و امام راحل از شهید بهشتی به بزرگی یک ملت نام می‌برند، سردار دل‌ها شهید سلیمانی هم همیشه در میان ما حضور داشته و برکات زندگی پر خیر و برکت ایشان همواره پایدار خواهد بود.

خسروانی با اشاره به نهضت‌هایی که مزین به نام این شهید والامقام شده است، گفت: طرح شهید سلیمانی با مشارکت جوانان پرشور بسیجی و علوم پزشکی در محلات برای مقابله با بیماری کرونا به اجرا درآمده است و میلیون‌ها بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha