پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 3946727
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی در این مرکز خبر داد.

ارسالی یکشنبه/ پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، علی منصفی‌راد، رئیس مرکز امروز 21 دی  از پذیرش بدون آزمون دانشجو در ترم بهمن سالجاری، در ۶ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت‌مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه و امورفرهنگی دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت‌مربی پیش از دبستان، فناوری‌اطلاعات در گرایش فناوری اطلاعات و مدیریت امور فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منصفی‌راد با اشاره به اینکه دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو و یا با شماره تماس ۳۳۳۳۷۱۴۱ و ۳۳۳۳۷۲۵۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند یادآور شد:  تسهیلات به ثبت‌نام‌کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان افزود: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و...مکان مناسبی برای علاقمندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

به گفته وی؛ همچنین شرایط برگزاری کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری و برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین در این مرکز با توجه به تداوم شرایط کرونایی فراهم است.

انتهای پیام
captcha