ناقوس کلیسای مسروپ اراک نواخته شد
کد خبر: 3950940
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
به مناسبت آغاز دهه فجر؛

ناقوس کلیسای مسروپ اراک نواخته شد

به مناسبت چهل و دومین سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن ناقوس کلیسای مسروپ اراک نواخته شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، امروز، ۱۲ بهمن‌ به مناسبت چهل و دومین سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و اولین روز از دهه مبارک فجر، ناقوس کلیسای مسروپ اراک نواخته شد. 

رازمیک هاکوپیانز، عضو شورای خلیفه‌گری ارامنه اراک در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: زنده نگاه داشتن یاد امام خمینی(ره) وظیفه همگانی است. ایشان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و به منظور گرامیداشت این روز جامعه اقلیت‌های دینی و اعضای شورای خلیفه‌گری اراک گردهم جمع شده و ناقوس کلیسا را به صدا در می‌آورند.

وی اظهار کرد: اقلیت‌های دینی خود را جدای از ملت شریف ایران نمی‌دانند و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این ایام برنامه‌هایی در دستور کار خواهند داشت. حتی جوانان ما در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر برادران مسلمان خود ایستاده و از خاک و ناموس ایران دفاع کرده و تعدادی نیز به شهادت رسیدند.

هاکوپیانز با بیان اینکه اقلیت‌های دینی همواره حمایت خود را از رهبری با حضور در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌کنند گفت: ارامنه به برکت انقلاب اسلامی همراه با آرامش و امنیت در ایران زندگی کرده و با آزادی کامل به انجام امور دینی خود می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha