اجرای تلاوت سوره «فجر» در فضای مجازی
کد خبر: 3951009
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

اجرای تلاوت سوره «فجر» در فضای مجازی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان از برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره فجر در قالب طرح «تلاوت نور» در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری ویژه برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همزمان با دهه فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در این ایام آذین بندی و نصب پرچم در سطح محله و مسجد انجام می شود.

وی از پخش سرود امام خمینی(ره) از بلندگوهای مساجد همزمان با ورود امام به کشور خبر داد و تصریح کرد: عطر افشانی مزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و هنرمندان انقلابی در مسجد از دیگر برنامه‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان با بیان اینکه محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر در قالب طرح «تلاوت نور» در فضای مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد شهید مطهری به صورت مجازی نیز از دیگر برنامه ها در ایام دهه فجر است.

رضوانی نژاد با اشاره به اجرای برنامه خاطره گویی از سوی راویان حاضر و تأثیرگذار در دوران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توزیع 1600 بسته گوشت قربانی با اولویت زنان سرپرست خانوار عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز حمایتی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha