بهمن ۵۷؛ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی در سراسر جهان بود
کد خبر: 3953218
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

بهمن ۵۷؛ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی در سراسر جهان بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بهمن ۵۷ تنها مختص یک نقطه جغرافیایی خاص در ایران نبود بلکه سرآغاز بیداری همه جوامع اسلامی و بین‌المللی و ایجاد اراده برای پیاده‌سازی عدالت بوده است.

بهمن ۵۷؛ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی در سراسر جهان بودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی به مناسبت ۲۲ بهمن آمده است:

انقلابی که وارد چهل و سه سالگی خود شد و به معنای حقیقی کلمه یک انفجار نور بود؛ وقتی به راهی که طی این چهل و سه سال آمده‌ایم نگاه کنیم، آنچه که در بهمن ۵۷ رقم خورد تنها مختص یک نقطه جغرافیایی خاص در ایران نبود، بلکه سرآغاز برای بیداری همه‌ی جوامع اسلامی و بین‌المللی و ایجاد اراده برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا و پیاده‌سازی عدالت و بازگشت کرامت به انسان‌ها بوده است.

چهار دهه تلاش موفق در عرصه‌های داخلی و خارجی، بی‌شک ثمره روحیه مجاهدانه، انقلابی و شهادت‌طلبی و حضور پررنگ و آگاهانه نسل‌های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های گوناگون بوده است.

تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی در مواجهه با تهدید، تحریم و فتنه و دستاوردهای ارزشمند بدست آمده سبب شده تا گام دوم انقلاب با پشتوانه محکمی از چیستی‌ها و چرایی‌ها آغاز شود.

در مقطع حساسی از تاریخ هستیم، تحریم‌ها و محاصره‌ها را باید تبدیل به فرصت‌ها کرده با توکل به خداوند و به میدان آوردن جوانان نخبه و دلسوز و دانشمند، کمبودها را جبران و کشوری نمونه با ملتی مقاوم به جهان تشنه عدالت ارائه دهیم.

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال اگرچه همراه شد با محدودیت‌های بیماری منحوس کرونا و از حضور در راهپیمایی محروم شده‌ایم، البته این محدودیت‌ها سبب شد تا صاحبنظران و موثرین، به سمت و سوی احیای دیگر ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی بروند که الحمدالله تلاش‌های گسترده و موفقی در انعکاس دستاوردهای نظام و همچنین آگاهی و بصیرت‌بخشی انجام گرفته است.

اینجانب با گرامیداشت ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دامت برکاته، از آحاد مردم شریف خراسان جنوبی و بویژه جوانان انقلابی خواهانم در روز ۲۲ بهمن ماه بصورت هماهنگ و یکپارچه در سطح شهرها (با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی) و فضای مجازی با نشر محتواهای بصیرتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت نمایند.

لذا از تلاش‌ها و فعالیت‌های موثر دست‌اندرکاران برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و فعالان رسانه‌ای و صدا و سیمای استان صمیمانه سپاسگزارم.

 

انتهای پیام
captcha