هشدارهای پلیس برای روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز
کد خبر: 3959856
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

هشدارهای پلیس برای روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی فسا به بیان هشدارها و توصیه‌هایی برای روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز كه در آن آیین‌های سنتی اجرا می‌شوند، پرداخت.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا امروز، 25 اسفندماه با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام نوروز به بیان توصیه‌هایی در این رابطه پرداخت و گفت: افرادی كه در ایام تعطیلات نوروز قصد جا به‌جایی وسایل منزل خود دارند باید ابتدا از كلانتری یا پاسگاه محل سكونت خود مجوز بگیرند.

وی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال اقدامات مضاعفی در حوزه پیشگیری از سرقت، كاهش تصادفات، برقراری نظم و امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال صورت خواهد گرفت اما خدمات مجموعه انتظامی زمانی مثمر ثمر خواهد بود كه سایر نهادها و خصوصاً مردم فهیم نیز سهم خود را در تولید امنیت به انجام برسانند.

قسام بیان كرد: پلیس در مأموریت چهارشنبه آخر سال همراه مردم و همگام با شادی‌های آنان خواهد بود و با معدود افراد هنجارشکن برخورد مقتدرانه و منطبق با قانون خواهد داشت و افراد دستگیر شده نیز با دستور مقام قضائی تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

فرمانده انتظامی فسا به خانواده‌ها گفت: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت مواد محترقه فعالیت می‌کنند، لذا خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آن‌ها با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند.

وی در پایان گفت: تلاش برای تعالی فرهنگ یک جامعه زمانی به ثمر خواهد نشست که آحاد آن جامعه نسبت به رفتار یکدیگر احساس مسئولیت کنند؛ پلیس جمهوری اسلامی ایران نوروزی پرنشاط را در سایه امنیت و سلامتی برایتان آرزو می‌کند.

انتهای پیام
captcha