ایجاد بانک اطلاعاتی رضوی
کد خبر: 3973714
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

ایجاد بانک اطلاعاتی رضوی

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت از تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی رضوی خبر داد و گفت: برنامه‌های ایام دهه کرامت نیز در حوزه این بانک اطلاعاتی می‌گنجد.

به گزارش ایکنا از فارس، سید جواد رفائی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت امروز، 4 خردادماه در نشست هماهنگی این شورا که به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی رضوی در سطح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام دهه کرامت نیز در حوزه این بانک اطلاعاتی می‌گنجد، از برگزاری نخستین جلسه کارگروه هنری ستاد دهه کرامت خبر داد.

رفائی با تصریح اینکه اقدام شایسته‌ای تاکنون برای معرفی حضرت شاهچراغ(ع) انجام نشده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا در جلسه کارگروه هنری توجه ویژه‌ای به بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) کنیم.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت یادآور شد: امسال دوازدهمین سال است که ستاد دهه کرامت اجرایی می‌شود، مستند سازی انجام نشده و اگر شده اندک است.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: بررسی فعالیت‌های هنری و اعلام توانمندی‌ها، بررسی فعالیت‌های سازمان‌های عضو ستاد و اجرای طراحی گرافیکی و هنری با توجه به اسامی روزها از جمله برنامه‌های این ایام هستند.

انتهای پیام
captcha