اجرای بیش از ۲۱ ویژه برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در گلستان
کد خبر: 3980717
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

اجرای بیش از ۲۱ ویژه برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بیش از ۲۱ ویژه برنامه در هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت دکتر بهشتی برگزار می‌شود، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتقال تاریخ انقلاب استفاده کرد.

اجرای بیش از ۲۱ ویژه برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان روز گذشته 7 تیر ماه در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی که به‌مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار جامعی را در انتقال تاریخ انقلاب اسلامی دارند و باید همانطور که کودکان را در آستانه کودکی با مفاهیمی مثل عاشورا و محرم آگاهی پیدا می‌کند باید از رویدادهای حماسی تاریخ انقلاب آگاه باشد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همانند منبرها دیروز مسئولیت بیان تاریخ انقلاب اسلامی را بر دوش دارند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا نمی‌توانیم از اجتماعات استفاده کنیم باید از طریق فضای مجازی تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هنر انتقال مفاهیم در فضای مجازی است، افزود: امروزه باید از این ابزار قدرتمند در جهت انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی بیشتر به جوانان و نسل جدید استفاده کرد.

احمدی به ۲۱ برنامه جامع و محوری در این ایام اشاره کرد، و گفت: مراسم نمادین یادمان شهید بهشتی در حسینه ثارالله با حضور مسئولان و نمایندگان، نشست تبیینی و بصیرتی با کارشناسان و نخبگان، برگزاری مراسم عصر شعر با موضوع افشای حقوق بشر آمریکا، میزگرد تحلیلی و پرداختن به چرایی افشاگر حقوق بشر، مسابقات فرهنگی گلستان، برگزاری مراسم سخنرانی مبلغین در خطبه‌های نماز جمعه، نمایشگاه عکس و پوستر، دیدار با جانبازان شیمیایی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در این ایام بتوانیم یاد شهدای ترور و شهید بهشتی را گرامی بداریم و بتوانیم نسبت به تبیین افکار این شهید بزرگوار اقدام کنیم.



انتهای پیام
captcha