آغاز طرح «تابستانه کتاب» در کردستان
کد خبر: 3987491
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

آغاز طرح «تابستانه کتاب» در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز طرح «تابستانه کتاب» از امروز، 9 مردادماه در سطح استان خبر داد.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح «تابستانه کتاب» از امروز، نهم مرداد آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۵۳ کتابفروشی استان کردستان در این طرح افزود: از این تعداد ۳۹ کتابفروشی در مرکز استان و ۱۴ کتابفروشی در شهرستان‌های تابعه استان در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه کتاب‌ها این طرح با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌شود، بیان کرد: سقف خرید کتاب در این دوره برای هر نفر براساس کد ملی سه میلیون ریال تعیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین 200 هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب 1400» به مبلغ 300 هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: در طرح بهارانه کتاب که از ۱۷ تا ۲۵ خردادماه برگزار شد، ۴۵ کتابفروشی در استان مشارکت داشتند که در طرح تابستانه این تعداد به ۵۳ کتابفروشی افزایش پیدا کرده است.

رستمی در پایان یادآور شد: مردم استان در طرح بهارانه کتاب امسال ۱۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۳۵۱ ریال کتاب خریدند و از این لحاظ جزو چند استان‌ برتر کشور بودیم.

انتهای پیام
captcha