افتتاح کارگاه تولید محتوا و مونتاژ فیلم و عکس در آذربایجان غربی
کد خبر: 3993845
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

افتتاح کارگاه تولید محتوا و مونتاژ فیلم و عکس در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از افتتاح کارگاه تولید محتوا، مونتاژ فیلم و عکس خبر داد. 

ارسالی امروز ا افتتاح کارگاه تولید محتوا در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، هفتم شهریور ماه در آئین افتتاح پروژه کارگاه تولید محتوا و مونتاژ فیلم و عکس، اظهار کرد: این پروژه با توجه به تغییر نگرش و رویکرد جدید به وجود آمده در بخش روابط عمومی تجهیز شده است. 

وی افزود: در مهندسی فضاها مبحث قابل تأمل استفاده بهینه از یک فضا بوده تا در جهت هدفی که تعیین شده مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خدایاری بیان کرد: این کارگاه به‌عنوان یک فضای مکمل برای فعالیت‌های روابط عمومی اداره کل است که بتواند در فضای گسترده با نیروهای جدیدی که مدنظر است برخی از فعالیت‌های مربوط به حوزه تبلیغات، اطلاع‌رسانی، انعکاس وقایع و رویدادها را لحاظ کند.

وی ادامه داد: بر لزوم توجه به جنبه اجتماعی تأکید داریم و باید به صورت میدانی وارد عمل شد و در حوزه‌های مختلف از جمله فیلم، عکس، گزارش با بیان آنچه که در دل جامعه می‌گذرد آن‌ها را در حافظه‌ی بایگانی روابط عمومی حفظ کرد. این رویداد بزرگ با تلاش و پیگیری‌های مدیر روابط عمومی، علاقمند و تحصیلکرده این حوزه و با مساعدت و تهیه امکانات ابزاری لازم توسط معاونت مدیریت توسعه منابع اداره کل محقق شد.

حجت‌الاسلام خدایاری در پایان گفت: محل فعالیت کارگاه در طبقه دوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام
captcha