آغاز ثبت نام بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشگی در گلستان
کد خبر: 4006314
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

آغاز ثبت نام بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشگی در گلستان

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام این جشنواره قرآنی، گفت: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در دو مرحله دانشگاهی و سراسری در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

ارسالی سه شنبه// برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در مرحله دانشگاهی و سراسریمحمد احمدی، مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: ثبت نام  بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت  توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی است و در ۶ بخش «آوایی، ادبی، پژوهشی، فن‌آوری، معارفی و هنری» در ۵۵ رشته برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان گفت: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی در ۲ مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و در گروه دانشجویان در برخی رشته‌ها در مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از جشنواره‌های پرمخاطب قرآنی جامعه دانشگاهی علوم پزشکی است که امیدواریم دانشجویان علوم پزشکی گلستان مشارکت بالایی در این جشنواره داشته باشند.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان بیان کرد: ثبت‌نام این جشنواره تا 15 آبان ادامه دارد و زمان برگزاری مرحله دانشگاهی از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه هم‌زمان با هفته قرآن و عترت و دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha